Zwroty i wymiany

Czas na zwrot towaru

Ustawowo Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, tj. dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym, może w terminie 14 dni odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.

Jednak wychodząc naszym Klientom naprzeciw i ufając jakości naszych produktów, dajemy Ci dodatkowe 14 dni na dokonanie zwrotu, więc zakupiony w naszym sklepie towar możesz zwrócić do nas w ciągu 30 dni.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Pobierz poniższy formularz zwrotu i wypełnij go. Możesz również skorzystać z Elektronicznego Formularza Zwrotu, który udostępnia kancelaria prawna, która opiekuje się naszym sklepem Elektroniczny Formularz odstąpienia

Formularz zwrotu możesz odesłać wraz z zamówieniem* lub przesłać na adres e-mail sklep@raspol.pl -> Pobierz formularz

*Pamiętaj jednak, aby wcześniej  się z nami skontaktować, gdyż wysyłając formularz w przesyłce zwrotnej odstąpienie od umowy liczy się od momentu, w którym dostaniemy paczkę tzn. jeśli paczka z formularzem dotrze do nas po upływie 30 dni nie jesteśmy zobowiązani do przyjęcia zwrotu.

  1. Zapakuj i zabezpiecz odpowiednio przesyłkę i odeślij na adres :

RASPOL Alicja Rasińska
Ul. Akcent 52
01-937 Warszawa

Do spakowania towaru możesz użyć opakowania, w którym otrzymałeś zamówienie.
Na odesłanie towaru do naszego sklepu masz 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym otrzymaliśmy od Ciebie formularz zwrotu.

Jak wysłać paczkę?

Zwrotu towaru dokonujesz na własny koszt czyli płacisz za odesłanie towaru do nas. Możesz wybrać dowolnego kuriera lub nadać paczkę tradycyjnie w dowolnym oddziale Poczty Polskiej.

Nie przyjmujemy zwrotu towaru wysłanego za pobraniem.

Kiedy i jak otrzymam zwrócone pieniądze?

Należna kwota zostanie zwrócona w takim sam sposób, jakiego użyłeś do dokonania transakcji, chyba że w formularzu zwrotu wyrazisz zgodę na inny sposób zwrotu pieniędzy.

Zwrot środków na Twoje konto bankowe lub kartę użytą podczas transakcji,  nastąpi niezwłocznie po rozpatrzeniu przez nas zwrotu, ale nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.

Kiedy zwrot nie jest możliwy?

– po upływie czasu podanego w Regulaminie na odstąpienie od Umowy (30 dni kalendarzowych).
– produkt został wyprodukowany na zamówienie wg indywidualnych potrzeb Klienta
– jeśli jesteś przedsiębiorcą i zakupiłeś towar na firmę
– jeśli towar nosi znamiona użytkowania

Pamiętaj o tym,  że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, będącego wynikiem uszkodzenia lub zabrudzenia. W takim wypadku mamy prawo procentowo pomniejszyć kwotę zwrotu, w zależności od stopnia uszkodzenia.

Klient w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru powinien go sprawdzić w taki sposób, w jaki mógłby to robić w sklepie stacjonarnym np. może przymierzyć ubrania, lecz nie może ich nosić.

Towar zakupiony w sklepie internetowym firmy Raspol posiada wszyte metki z logo i z nazwą firmy oraz naszyte metki na produkcie z nazwą i logo marki odpowiedniej dla danego produktu. Jest to integralna część każdego naszego produktu i bez nich towar jest niekompletny. Rozważając zwrot, a chcąc pozbyć się naszych metek narażasz towar na uszkodzenie, dlatego aby ułatwić procedurę zwrotu prosimy o pozostawienie metek na naszym produkcie.

Wymiana

Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.