Koszt dostawy
Darmowa dostawa od 180 zł!*
*Dla zamówień opłaconych z góry (poprzez system DotPay lub przelewem tradycyjnym). Paczkomaty lub kurier InPost.
Oferujemy kilka form dostawy :
- Kurier InPost
- Kurier Pocztex48
- Paczkomaty InPost
Wybór formy oraz koszt dostawy jest dostępny w koszyku podczas procesu składania zamówienia.
Po wybraniu formy dostawy, kwota automatycznie jest doliczana do zamówienia i jest wyszczególniona w koszyku.
Koszty przesyłki są naliczane jednorazowo niezależnie od ilości i wagi produktów.
Podane niżej ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
KURIER | ![]() |
![]() Pocztex48 |
InPost Paczkomaty |
Przedpłata (płatność DotPay lub przelew online/przelew tradycyjny) | 12.00 | 14.50 | 8,50 zł |
płatność przy odbiorze (za pobraniem) | 14.50 | 16.50 | ———- |
Dostawa za pośrednictwem Kuriera InPost
99% zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera InPost dociera do naszych klientów następnego dnia roboczego. W szczególnych przypadkach czas może wydłużyć się do 3 dni roboczych. Po przekroczeniu tego terminu prosimy o informację, będziemy wyjaśniać z InPostem los zagubionej przesyłki.
Doręczenie przesyłek odbywa się w dniach roboczych w godzinach pracy kurierów, najczęściej między 9.00-17.00.
Podanie nr telefonu jest konieczne aby kurier miał z Tobą kontakt. Niestety kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do Klientów i umawiać się na godzinę doręczenia. Możesz również napisać nam w wiadomości do zamówienia, że prosisz o kontakt kuriera przed dostarczeniem przesyłki. Wtedy specjalnie opisujemy paczki, tak aby kurier miał na uwadze Twoją prośbę, jednak nie możemy obiecać że na pewno się skontaktuje i umówi na odbiór.
Jeśli wiesz, że możesz mieć problem z odebraniem przesyłki w dniu roboczym w godzinach pracy firm kurierskich prosimy o wybór Paczkomatów – wtedy bez problemu odbierzesz przesyłkę kiedy będzie to dla Ciebie dogodne 🙂
Na każdym etapie podróży Twojej paczki będziesz informowany mailowo i poprzez SMS, gdzie znajduje się Twoja paczka.
Dostawa za pośrednictwem Kuriera Poczty Polskiej
Czas doręczenia przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej wynosi od 48-72h. Dostawy odbywają się w dniach roboczych, w godzinach pracy placówki oddawczej dla Twojego adresu.
Przesyłki wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej nadajemy jedynie co 2-3 dni. Dodatkowo trzeba doliczyć czas wysyłki, który również jest dość długi w przypadku Poczty, dlatego nie polecamy tej formy dostawy. Oferujemy ją głównie z myślą o Klientach, którzy w swoim rejonie nie mają do dyspozycji Paczkomatów, a zależy im na odbiorze w urzędzie pocztowym w razie nieobecności w domu. W innych przypadkach stanowczo odradzamy wybór wysyłki poprzez Pocztę Polską.
Jeśli nie będzie Cię podczas doręczenia przesyłki, kurier zostawi awizo, a przesyłkę będziesz mógł odebrać w ciągu 7 dni w lokalnym urzędzie pocztowym.
W przypadku wyboru opcji płatności „płatność przy odbiorze” możliwa jest płatność tylko gotówką. Pamiętaj o tym, aby mieć przygotowaną odliczoną kwotę, gdyż kurier nie zawsze może być w stanie wydać resztę.
Dostawa za pośrednictwem Paczkomaty InPost
Podczas zakupów w naszym sklepie podaj swój numer telefonu i adres e-mail i wybierz najwygodniejszy dla Twojej lokalizacji Paczkomat.
Przewidywany czas doręczenia przesyłki do Paczkomatu wynosi zazwyczaj 24h, jednak może potrwać max 3-5 dni roboczych.*
*Paczkomaty niestety ostatnio są dość mocno przepełnione i czekają w oddziałach na miejsce w skrytce przez co czas realizacji się wydłuża. Jeśli zależy Ci na szybszym odebraniu paczki radzimy wybór mniej popularnych Paczkomatów w Twojej okolicy 🙂
W momencie dostarczenia przesyłki do wybranego przez Ciebie Paczkomatu na Twój nr telefonu, który podawałeś przy składaniu zamówienia, otrzymasz powiadomienie że Twoja paczka została już dostarczona i czeka na Ciebie w Paczkomacie. Otrzymasz również sms z kodem odbioru (6 cyfr), który należy wpisać na ekranie Paczkomatu, aby odebrać przesyłkę.
Od momentu dostarczenia przesyłki do Paczkomatu (wysłania Ci powiadomienia) masz 3 dni aby odebrać paczkę.
Odbiór osobisty
Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy – prosimy jednak wcześniej o kontakt w celu ustalenia terminu odbioru.
Na tą chwilę realizujemy wysyłkę jedynie na terytorium Polski.
Jeśli jesteś zainteresowany wysyłką do innego kraju – napisz do nas sklep@raspol.pl lub zadzwoń w celu uzgodnienia kosztów wysyłki.